Busra2013 kaldırma bisi olmaz kendisi zaten açıklığında otomatik uyanır sarılık falan yoksa sorun olmaz zatn kızım 9.5 aylık 1.5 aylıktan beri hiç kaldırmadim kendisi uyandı kucuk 3 4 aylıkken gece 2 kez uyanırdım şuan 1 kendisi veya hiç uyanmaz sabh hiç uyanmasam 6 da yanarsa 1 kez 7 de sabah kalkar