Busra2013 canim benimde oglum 2 aylık oldu ve yaklasik 15 gündür geceleri kendiliginden uyaniyor ben uyandirmiyorum, benimde ayni sekildr geceleri 12 -1 gibi uyuyor uyumadan önce karnini doyouorum saat 4.30 5 gibu uyaniyor. Kendisi acikyor sonra zaten 2 saate bir uyanior bence sakin uyandirma geceyi gündüzü ayirt etmez ve bezinidr alma canim uyanir cocuk uykusu bölünür beslenmeden ziyade bebislerimizin uykuyada ihtiyaçi , biz anneler düşündüğümuz icin uyusun tatlim uyandirma bebegini🙈