Nesrinhanimm İsim değiştirme çok basit bir işlem. Avukat falan gerekmiyor. Kendiniz dilekçe yazıyorsunuz adliyeye veriyorsunuz, ödemeleri falan yapıp duruşma bekliyorsunuz. Duruşma 5 dakika bile sürmüyor. Ben de 3 sene önce 2. adımı sildirdim. Yaşı ilerlemeden yol yakınken sildirin içinize sinmediyse. İsim yüzünden okul çağındayken çok sorun yaşadım. 2 ismim vardı ama çok uzun oluyordu ve dalga da geçiliyordu, gerek yok cidden.