Nesrinhanimm Boyle bir tanıdığım vardi ortaokulda
Ahmet Tarık Buğra diye
Dalga geçen yoktu sadece şaşırıyorduk, yanlış hatırlamıyorsam sınavda 2 isim yazmasi falan yeterli oluyormuş, obur turlu yks gibi sınavlarda zaten bizim önümüze ismimiz doldurulmuş bir sekilde optik gelirdi