Çiğnemeyi ısırmayı ağzına götürmeyi öğrenememiş sanırım, bunları öğrenmesi için parmak gıdalara 8,9 aylıkken geçiliyor aslında. Benn ekgıdaya direk blw olarak başlamıştım. Şuan işiniz bayağı zor, örneğin makarna ve köfte yapın sizde masaya oturun yiyin, sizi izlesin müdahale etmeyin nasıl çiğnediğinizi vs gösterin zamanla kavraycaktır. Korkmayın öncelikle korkarsanız üç dört yaşına kadar ilerler bu durum. Öğürmesi geri çıkarması normaldir tehlikeli bir durum değildir boğulma daha farklıdır. Sert ve aşırı büyük olmadığı sürece boğulma yaşanmaz zaten. Pankek, köfte, fırında sebze, sebze tostları, meyveler bu tür şeyleri yeterli yumuşaklıkta yapıp minik parçalar halinde koyun önüne hatta ona uygun çatala alıp verebilirsiniz