Kızım 1 yaş 14 günlük. Halen ekmek içi, tel şehriye, arpa şehriye, pirinçli çorbaların bi adın ötesine gidemedim. Zaten panik biriym. Burda da çorbada katı bişeyden bebeğini kaybeden birini okumuştum. O günden beride daha kötü oldum. Oğlum bu yaşında pilav dahi yerdi. 9 yıl geçmiş aradan. Kızımda zorlanıyorum. Az katı olsa boğulacak resmen Allah korusun. Benim gibi olan anneler varsa onlardan yorum bekliyorum🌸 Bu süreci nasıl atlattınız. Kaç yaşında eline bi pankek alıp yiyebildi mesela. (Üstte 2 altta 2 dişi var sadece)