Feyzosumunannesi ben ilk doğumumda 84 kg ile girdim sezaryene eve geldiğimde 84.5 kg idim 🙈 ve 10 gün boyunca ayaklarım aşırı şişti, hamilelikte hiç şişmemiştim oysa.. ama 10 günden sonra her gün bir kg gitti resmen şaka gibiydi 84,83,82 derken 40 çıkmadan 74 oldum kendi kendine. Şişliğin inmesi 10 günü buldu