Eylbsr hiç dert etme canım , bende ikinci sezaryen doğumumdan çıkarken girdiğim kiloyla çıktım eve geldim hala aynıydım yani. Sonra evdeki tempodan yavaş yavaş gitmeye başladı. Hafif beslen stres yapma . Dünyadaki bu durumda olan tek kadın sen değilsin bunu da sık sık hatırlat kendine. Çok su iç birde korse takmanı tavsiye ederim ben bir buçuk ay sonra başladım takmaya pişmanım