minisinannesiii33 bizim ev sahibi biz çıkmadan 4500 e kiraya vermiş bile. Biz 2000 e oturuyoruz. Hatta Ağustos ayunda girdik buraya Haziran’da çıkın dedi. Ev arıyoruz ama bulamıyoruz. kira zammını yapıp çıkmamayı düşünme raddesine geldik. Çünkü gerçekten ev bulmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şey olmuş. %34,46 zam yapabilir en fazla. Kendi ihityacı doğrultusunda tahliye isterse de gitsin davasını açsın bence hiç çıkmayın evden memnunsanız.