Bahar47 bizim de 15,88 çıktı en son canım. benim bebeğim de 11 günlük. 3. gün başladı gözlerinde ve ben çok anlamamışım tüm vücudunda varmış oysa götürdük iki ayrı doktora ikisi de bolca emzir dedi. her saat başı uyandım hatta gündüzleri neredeyse indirmedim memeden bebeğimi bugün 8. günü sarılığının çok şükür çok az kaldı. gözler açılmıyordu yavrumun hep sarılıktanmış. sık sık ama çok sık emzir. geçmiş olsun