Tazeanne109 Aynı şeyleri ben de yaşadım. Kızım bir buçuk aylık. Düzeliyor her şey korkmayın. Sabırlı olun. Ağzını açmaya çalışın çenesini tutun emzirirken. Ucundan tutuyorsa çıkarın tekrar verin. Yaralar için garmastan pomat vermişti doktorum. Ben onu sürünce zaten nemleniyor diye başka bir şey sürmüyordum. Başka bir kadın doktoru o antibiyotikli krem daha çok kurutuyor, doğal yağlar ve özellikle lansinohun göğüs kremini bol bol sür dedi. Doğal yağ olarak da sarı kantaron ve susam yağını tavsiye ederim. Bir de bunları sürdükten sonra kapak takın ben delikli olan plastiklerden kullandım. Bence en önemlisi bu. Hem bir yere değmesini engelliyor hem de hava alıyor. Gümüş kapağı da duydum ama o hava almadığından bir yenidoğan hemşiresi tavsiye etmemişti.