Sezaryan oldum sütüm geç geldi. emzirmeyi tam beceremedim derken 5 gün anne sütü mama birlikte gittik. 5. Günden beri mama vermedim. Sadece anne sütü ile devam ediyoruz. Bugün 13 günlük olduk 3 gündür bildiğiniz göğsümü ısırıyor canım çok acıyor normal mi herkes mi yaşıyor bunu yada çözümünüz varmı?
Bazen 5 dakika emip uyuyor bazen yarım normal mi
Geceleri 2 gündür 4 saat uyuyor gündüzleri 1 yada 2 saatte bir kalkıyor buda normalmi