Bbilgilii yemin ediyorum 7 aylık olduk 7 aydır uyumuyorm. Saçma sapan bölük pörçük . Ne yaptıysam düzen kuramadım bu kıza . Halbuki ikinci bebeğim ve oğlumda çok rahattım kolik olmasına rağmen çok güzel düzen kurmuştum akşam 8 gece uykusuna l geçer sabah 6 da güne baslardik emmeye uyanirdi bı. Öğlen de en az üç defa ikişer saatlik uyku yapardı ama yok bu kıza denemediğim yöntem içmediğim çay vs kalmadı ama yok bazı bebekler yapısal olarak böyle