Bbilgilii olur tabi neden olmasın gece uykusunda önce emzirip dalmadan kucagıma alıp pıspıslıyorum, gündüz uykularında bazen emzirip mayıstırıyorum bazen direk uyumak istiyor☺️ Büyüdükce kucakta gezinmenize gerek kalmıyor bence oturuncada uyuyor zor olmuyor yani hic bazen yine geziniyorum ama ben kendi keyfime camdan dısarı bakıyorum😂 yani bence cok huzurlu bir uyuma sekli🙈