Simaykus açlıkla alakası yok cnm her bebek aynı olmaz. Bazı bebekler açlıktan da kalkabilir ama mamasını içer uyur. Bazı bebekler sebepsiz ya da gün ışığı aldığı için. Benim oğlum erken uyur erken kalkar ama geç de yatsa aynı saatte kalkar değişen bişey yok. Oğlum doğduğundan beri gece uykusuna 8 de geçer altı da uyanır bazen altı buçuk da. Bana dediler ki erken uyuttuğun için. Bazı on bir de de uyusa aynı saatte kalkıyor en azından erken yattığı için akşam sekizden on ikiye kdr kendime ayırıyorum bu düzeni bozmadım çok da memnunum. Ama sabah kalkma saatimizi asla ileriye çekemedim. Bugün mesela altıya çeyrek kala kalktı dün altıyı on geçe ıyandı bi gün önce altı buçukta kalktı. Bu saatlerde uyanır hep gece 3 de beslerim. Yine uyanır altıda. Mama yaparım içmez aç olsa içerdi yani açlıktan uyanmıyorlar biyolojik saatleri geliyor