Beyzumem benim bebeğim de öyleydş hep. 18 aylık oldu artık uzun uzun anca uyumaya başladı. Memeye düşkünlüğü normal. Bazı bebekler anne kokusuna çok ihtiyaç duyabiliyor. Bizler de aslında sürekli uyanıyormuşuz ama geri uyuyormuşuz. Bazı bebişler geri uyuyamadıkları için uyanıp meme arıyor. Bir nevi destekle uyuduğu için öyle. Ya desteksiz uyutmanız gerek ya da büyümesini bekleyeceksiniz. Benim meme emmesi içimi rahatlatıyordu kesmedim. Bazen 15 dakika bazen yarım saatte bir uyanırdı hep doğduğundan beri. En uzun uykusu 1 saatti. 1 buçuk yıldır anca biraz biraz rahatladım.