kereminannesiiiii Beyzumem aynı durumdan muzdaripim dün yedi aylık oldu bir haftadir akşama kadar uyutmaya çalışıyorum yokk sürekli mız mizz
Beyzumem kereminannesiiiii nasıl geçecek bu durum belki 10 kez belki 20 kez kalkıyorum sayamıyorum da kaç kez kalktığımı
Doriko Beyzumem Beyzumem ilk oğlum 8,5 yaşında oda öyleydi 5,5-6 yaşında uyumaya başladı.kucuk oğlumda 7 aylık yarım saatte,15 dkda bir sürekli uyanır.deliksiz uyku diye bir şey yok komple saçlarım beyazladi.emzikte almadı . değişmiyor umarım sizinki böyle devam etmez uykusuzluk çok zor.
Beyzumem Doriko ya 7 ay atağı falan mı var acaba hep bı sorun benim bebeğim de emzik almadı deliksiz uykuyu karnımdayken uyumuştum en son çok özledim çook belki değiştirebiliriz bu düzeni bilgili anneler sayesinde umutsuz olmayın
Doriko Beyzumem kırkı çıkar yok altı aylık yok bir yaş yok memeden kesince biter dediler aynen dev etti belli bir yaşa kadar . mizaci böyle . denemediğim şey kalmadı.ama asla ilaç vermedim .
Beyzumem Doriko bende ilaç vermedim banyo yaptırıyorum ama resmen ters tepki yapıyor rahatlayacak yerde daha da kötü oluyor
Mlshtc Benimde bebeğim 11aylık ne gece ne gündüz uyuyor sürekli mızmız. Geceleri her yarım saatte ağlıyor gözleri kapalı sürekli ayaktayım deliksiz uyuyacağı günleri görecekmiyim acaba
Betulice Beyzumem 15 aylık ikizlerim daha 1 gün sabaha kdr uyumadık , hani böyle 2-3 kez de kalkmazlar en az 6-7 kez uyanırım . Artık en iyisi uyumayım diyorum sarhoşa bağladım . Emmiyorlar da hiç emmediler . emzik düşünce bile ağızdan ağlıyorlar uyanıyorlar
Betulice Yani seni emmesiyle alakalı değil bu durum , bir çok emziren arkadaşımın bebekleri var fosurfosur uyuyor sabaha kdr , benimkiler sadece 1 kez gece mama icin kalkarlar emmedikleri icin , ama geri kalan 10 kez kalkma emzik düştüğü icin yada sebepsiz 🤣
Beyzumem Betulice bebekle alakalı diyebilir miyiz o zaman bu duruma ? Maşallah süphanallah diyelim o zaman
Annelojist @Beyzumem bende aynı şekildeyim canım 5 aylık oğlum. Yatırıyorum maksimum30-40 dk sonra uyanıp gözü kapalı ağlıyor. Memeyi verince susuyor yerine tekrar koyuyorum sabaha kadar bu döngü bu şekilde devam ediyor çok nadir 2 saat uyuduğu.. napıcam bilmiyorum uyku eğitimi düşünmüyorum. Bay bay nıght damla kullanmayı düşünüyorum 6. Aydan sonra bakalım 🙄
Beyzumem Annelojist ben de çok geçirdim aklımdan ama sağlıksız olduğunu içinde bir sürü madde olduğunu falan söylediler sonrasında ikilemde kaldım ve almamayı tercih ettim yine de araştırmanı öneririm 😊🌺
Doriko Beyzumem sonuçta her insan bir değil ,Allah canlarına sağlık versin bı kaç yıl böyle devam ettim.Yinede güzel düşünmek istiyorum inşallah deliksiz mışıl mışıl uyurlar.
Annelojist @Beyzumem aslında bende o yönden biraz tereddütteyim anason çayı deneyeceğim olmadı bakalım nolacak 😅
Mntehaa Beyzumem ben de anlam veremiyorum gerçekten büyüdükçe düzelir diye bekledim ama 2 yaşını geçti hala sık uyanır.. özeniyorum vala gece uyanmayan bebeği olanlara☺️ Şu an izindeyim çalışmaya başlıcam o ara naparız bilmiyorum 😑
Beyzumem Mntehaa bende çok özeniyorum ama benim bebeğim de bir gram böyle bişey yok özendiğimle kalıyorum 🙄😀
Merviskooo Nurkymz sen emzirme yüzünden kendine yazık olduğunu düşünüyorsan bırak gülüm. Ben çocuğum yeterki vitaminlensin anne sütü alsin diye uykusuzlugu goze aldim ve 2 yaşına kadar emzirdim sizene peki bana yazık olup olmamış ben memnunum