Yaseminfidan benim bebeğim doğduğunda sütüm gelmedi sonra yoğun bakıma yattı bu arada sagdim götürdüm bebeğim hastaneden çıktıktan sonra evde stresten tekrar sütüm gitti çok az geliyordu bu aralarda da mama veriyorduk tabi ki. Bir süre sonra memeyi almamaya başladı sonra süt tamamen gitti bizde tamamen mamaya döndük. Olmayınca mecburen veriliyor yani yapacak birşey yok. Ama emmesini çok isterdim bazen durup düşünüp üzülüyorum evet ama sağlığı yerinde olsun diyorum. Ayrıca abim ve ablam da mama ile büyümüş hiç bir sağlık problemleri de yok