Mrb kızlar benim 2 aya kadar emzirdim mamada kullanıyorum sma ama sütüm kesildi bebeğim 3 buçuk aylık aranızda varmı sadece mama ile besleyen sütüm yok denecek kadar emmiyor zaten gelmeyince benim demek istediğim mama veriyorum ama anne sütü alamıyor çoçuğum bi sıkıntı olurmu ilerde mama ile beslendiği için?😔