hankardeslerr ben tam 9 günde duydum anne çişim geldi cümlesini , pes etmek yok siz kararlı olun bebeğiniz hissediyor emin olun. 2 ay olacak neredeyse hala kaçırıyor ama ilk hafta gibi değil kesinlikle, bir yıla ancak düzene giriyormuş. Sabırla devam edin 👍