10 gün oldu kızım öğrendi 32 aylık. Sizin gibi 28aylıkken denedik olmadı vazgeçtik. Koaly tuvalet eğitimi die sticker panosu aldım trendyoldan onı görünce öok heveslendi. İlk 2 gün nerdeyse 10 kere altına işedi. 2. Gün de öyle oldu sonra baktım 3. Gün çişim var dedi. Size tavsiyem çiş kilodu kullanmayın bez hissi veriyor ve rahatsız olmuyorlar. En azından bnm kızım öyleydi ne zaman üstüne işedi o zaman rahatsz oldu. Olayı anlamaya başladı. Kaka olayı biraz daha zor oluyor hazırlıklı olun bizimki 4. Günde halletti onu da çok yormadı bizi inşallaj sizinki de öyle geçer