Cucufmom sadece orta seviyede kansızlık bu resimdeki verilere göre. Bu arada aynı durumu 6. Ay kan sonucunda yaşadığım için yazıyorum 2 doktoruma danıştım ikisi de orta seviyede kansızlık demişti. Tabi bu kadar çok referans değerinin altı veya üzeri oluncq çok endişelenmemiştim çok kötü bir şey diye düşünmüştüm fakat sadece sonuç kansızlık şükür 💗