Kırmızı çıkanlar İgaturbidimetrik , Crp,PLT,RBC.,WCB,HCT,LYM,HGB,
eGRF bunlar kızımızı çizgili diğerleri normal değerleri yazıyor merak ettim açıkçası bir doktora sorduk kuzenimin doktoru sadece bağışıklık düşük kendi doktoruna gözük dedi detay vermedi pazartesi gidicem ama şuan merak ediyorum