duyguronita62 Aycan1419 ay ben bunun ıcın 1 ay önceden stres yapmıştım 😭 ama cok şükür ne ateş oldu ne huzursuzluk . Sadece o an ağladı hemen sustu 🙏 inş sizdede öle olur🥰
Aycan1419 zeynepbali65 ben gereksiz yere vermek istemiyorum çünkü vucud ona alisiyo gerçekten agrisi oldugundada ilaç ise yaramıyor aşıdan sonra duruma göre vermeyi düşünüyorum
Aycan1419 Elfvli sabah yaptırdık iğneyi biraz ağrısı var galiba doktor eve gidince ağrı kesici için yarım kaşık dedi icirdim uyuyo şimdi ama çok sukurki ateş filan yok simdilik