Aycan1419 3 tane oluyor canım 2 bacaktan 1 koldan iğne girince tabi ağlıyorlar ama kucağa alınca susuyorlar kuzucuklarım unutuyorlar bence hemen 🥰 ben gün içinde atesı çıkmadığı ıcı calpol vermedim huzursuz degıldı cunku olsaydı verecektim ama gece 12 gibi calpol verdim gece atesı falan çıkar farketmem diye . Bir de anestol krem var ağrı kesici bu bebegımde poposunda çatlat olunca doktor vermıstı onu aşı yerlerine sürdüm agrı kessin diye bir de gece kundak yaptım bacak kol oynattıkca agrıyor dediler o yüzden . Bizim cok rahat geçti tüm aşılarımız cok şükür. Korkmayın inşallah sizin de güzel geçer