Minikbirbebetoannesi arkadaşlar bu alerji işi biraz karışık. Benim bebeğime de süt ve yumurta alerjisi teşhisi koyuldu devlet hastanesinde ama biz en son bi cildiyeci doktora gittik özel hastanede. Bize bi damla ve iki krem verdi yanakları vücudu çok kötüydü o ilaçlarla nerdeyse tamamen geçti sayılır. Gerçek alerji olsa burnu akar su gibi, cildi çok kuru olur falan dedi. Yani bizim belirtilerimiz bize göre çok fazla olduğu halde bu daha hafif dedi. Ben emzirdiğim için süt ürünleri yumurta tüketmiyordum bana yiyebilirsin Ama doğal olmak şartıyla dedi. Paketli gıdaları tüketme, doğal olduğundan emin olduğun her şeyi ye dedi. Çok şükür şu an geçti sayılır vücudundaki yaralar kuruluklar. Çıktıkça ilaçları kullanabilirsin geçerse bırak dedi. Belki bilmek isteyen olur diye detaylı yaZdım kusura bakmayın. Herkese sağlık diliyorum.