Merhaba 3 aylik bebegimde sut alerjisi var ve haftaya işe baslayacagim sut sagarak yetisemezsem diye doktordan mama onerisi istedim her ihtimale karsi elimde bulunsun diye. raporlu mama cikarabilecegimizi soyledi. Raporla birlikte kac kutu mama veriliyor bilgisi olan yazabilir mi? Ve raporda olsa ödeme yapiliyor mu?