Hellomoto bebeğim 4 aylıkken uçakla 1.5 saat(kucağımda uyudu uçuşta), 8 aylıkken arabayla 6 saat(pusetinde uyudu), 11.5 aylıkken de 11 saat otobüs yolculuğu yaptım hepsinde çok rahattı sadece otobüste yan koltuğuma kıştı o zaman montumla yatak yapıp yatırmıştım gece yolculuğuydu kolaylıkla uyumuştu emziriyorum bebeğimi her ihtimale karşı yanıma su, meyve suyu, çubuk kraker sevdiği şeyleri aldım bebekler genelde yolculuklarda uyuduğu için pek sorun olmuyor çantasına sevdiği oyuncakları yedek kıyafet bez vs alın her zamanki gibi