Mahinursmr 7.Ay başından beri uyguladigim bir yöntem.ayina göre uyanık kalma sürecini belirleyin.bir rorutin olusturun.ben perdeleri kapatıp muzik açıyorum yatağa bırakıp çıkıyorum.yaklasik 2 haftada oturuyor sistem.o süreçte bir yere gitmeyin.ilk günler 40 50 dakikaya yakın ağlıyor ikinci gün 30 dakika üçüncü gün 20 derken sonra yatağa yatirdiginizda mizirdaniyor.sonraki günler artık yatağa yattığında uyumasi gerektiğini öğreniyor.bir anne olarak aglamasina dayanmak zor ama tüm süreç onun için.inanin mis gibi gülerek mutlu uyanıyor.öburr türlü hep mızmız huysuz.burda aglamasina kulak kapatmak ve istikrarlı olmak çok onemli.cunku ağladı alayim diye alınca bir kez daha çok ağlıyor biliyor içeri gireceğinizi.ben yanında durmadım durunca süre uzadı aglatmadan uyku egitimini beceremedim yani.gece uyanıyor evet ama tekrar uyuyor.cunku artık desteksiz uyumayı öğreniyor.