Oğlum 8 aylik olacak 5 gün sonra.ek gıdayı sevdi şükür o konuda sıkıntımız yok ama artık az emiyor .iyice acikmasini bekliyorum emziriyorum maksimum 2 dakika emiyor 15 20 dakika sonra ek gida veriyorum.size sorum şu ek gıdadan sonra günde kaç kez emzirdiniz?bizim 4 5 i geçmiyor.gece de uyanmıyor uyandırsam emsin diye uykusu kaçıyor.burada da çelişkiye düşüyorum bıraksam uyusa mi yoksa süt akışını devam ettirmek için emzirsem mi?çünkü en fazla gece artıyor süt üretimi.uyudugu zamanlarda sağsam biberonla vermek zorunda kalacağım o da memeyi biraktirir mi sağmazsam arz talep meselesi süt üretimi azalır mi?kafam karışık 5 bilinmeyenli denklem gibi oldu ama tecrübelerinizi paylaşırsanız çok çok sevinirim.cevap verenlere şimdiden tskler😍