p_ozget16 canım benim yaşadığımı anlatayim sana belki için biraz rahatlar.ben 37.hafta sezaryen oldum sancı çekmedim haliyle sutum başta gelmediilk haftadan sonra bebeğim emiyo hiç aglamiyo ama sürekli emmek istiyor diye kendi annem sütun yetmiyor diye diye psikolojimi bozdu tabi bende mama veriyodum sonra her sagisimda 10 milim süt çıkıyordu annem de bak ben sana demedim mi sütun yok iste diyordu eşim de süt faydalı mama zararlı diyordu bir tarafta annem bir tarafta eşim tabi birde yaşadıklarım tam bir kaostu yani.ikinci ay yine önce emziriyorum sonra sağlıyorum hep 20 milim ya da 10 milim çıkıyordu bebeğim hep emmek istiyor aglamiyordu ama hep emmek istiyordu ikinci ay mamayı azalttım annem kızıyordu sütun yetmiyor aç kalıyor falan falan…bebeğimin kilosuda iyi.ucuncu ay mamayı arada vermeye başladım ama hala sürekli emmek istiyor kime sorarsan sorayım aç ondan emmek istiyor diyorlardı haliyle ben ağla ağla geberdim vicdan azabı yapmaya başladım mama sıklığını artirdim oğlum üç buçuk aylık oldu ve grip oldu mamayı reddetti yine hep emmek istiyordu tabi ben sütum yok bu çocuk aç kalıyor mamada almıyor napacam diye hastanenin yolunu tuttum.o sabah emmemisti doktor bir sıktı 4,5yerden fışkırıyor bir sagdim 60milim meğer oğlum emiyor kalanı o kadar 10 milim falan.ve bebeğim beni istediği için hep emmek istiyor