Ecelila gece 5te cıktı canm sabah 9 da cıktı sonra düştü doktru aradm düştü ama bi gelelm dedim içim rahat eder en azndan azönce gittik dişi çikmiş prensesmin anlamamisiz bide bogaz enfeksiyonu varmis haff te olsa bogaz dis asi ust uste gelnce atesi dusmemis bi turlu dedi allahtan gittim antibyotk basladik insallah kisa surede atlatriz bu ara esimde bende hasta olmustk bogazlardan kesn bizden gecti 😔