Aybuke_ Dün 6. Ay asısını olduk hiç biseymix yoktu buhun sürekli cıkıp iniyo 38.2 oldu dr aradım dus aldır surup ver dedi düşüyo çıkıyo suan 37.4 suan ama tamamen gecmedi yasayan varmi aceba ne yapıcagmı şaşirdm 😔😔
Janset2105 Aybuke_ biz yaşadık hemde bayağı ağırdı nöbet geçirir gibi oldu ani ateş yükselmesinden kitlendi kaldı morardı hastaneye zor yetiştik fitil verdiler anca kendine geldi çok kötüydü ya işteydim ben bide annem aldı getirdi görünce ağlamaya başladım elim ayağım titredi resmen
Minikprensannesi Aybuke_ 6. Ay aşısının ateş yaptıgını bılmıyordum teyzem oglumu saglık ocagına götürüp aşı yaptıracaktı aşılardab önce calpol vermiş bende gerek yoktu dedim ateş yapar 6. Ay aşılari dedi iyikide vermiş hiç zorlanmadı ateşımız de olmadı şükür evet ateş yapıyormuş
Minikprensannesi Aybuke_ 6. Ay aşısının ateş yaptıgını bılmıyordum teyzem oglumu saglık ocagına götürüp aşı yaptıracaktı aşılardan önce calpol vermiş bende gerek yoktu dedim ateş yapar 6. Ay aşılari dedi iyikide vermiş hiç zorlanmadı ateşımız de olmadı şükür evet ateş yapıyormuş
Ecelila Bizimde 4 ay aşısı öyleydi 38.9a kadar cikti iki gün sürdü fitil koyduk kompres yaptik gelde bide bize sor o iki gün nasi gecti
Aybuke_ Ecelila geçmiyo yavrum bugune kadar hiç bi aşıda sıkıntımız olmadı dün hiç bişey yoktu nolduysa bugn oldu inliyo yawrm aglıuo 😔 paranox fitilmi koydunuz
Zeynepmiray_ Ecelila biz de 4.ay aşısını olacağız korkuyorum çıkar diye önceden ateş düşürücü yada fitil verin demiş miydi doktor?
Ecelila Aybuke_ evet paronax s yarim koydum tam atmadım ama calpol verdinimizmi bizimki calpolu kusuyo diye mecbur fitil verdim ateş düşmezse 4 saat arayla calpol verin
Depresif_polyanna Bizim de ilk kez altı ay aşımız ateş yapmadı, diğerleri hep yapmıştı. Ateşinin başka sebebi olmasın? Çünkü ilk gün yapmaması ikinci gün yapması garip geldi bana.
Aybuke_ Depresif_polyanna bende bilmiyorm inşllah yarına kadar bişeyi kalmaz olmazsa yarn doktoruna gidicem arafm 3 saatte bir dolven 3 saat sonea calpol ver dedi
Nkht2705 Ygmr_izm ben de aynı korkuları yaşıyorum malesef.Hayırlısı bakalım yaşayıp görcez kısmetse☺️
Emel16 Ygmr_izm aynen bizde 2. Ay aşımızı olcaz bende korkuyorum valla 2. Ay alışı ateş yapıyormuş galiba gözüm korktu valla. Anneme o akşam bizde kal dicem 😁
Durumoms Bizde 2 ay aşısını olduk dün yavaş yavaş ateşimiz çıktı en son gece 38,5 oldu calpol verdm şimdi yine çıkıp iniyo takip ediyorum sürekli 😶
Ecelila Zeynepmiray_ yok cnm vermeyin dedi ama 38.9 olunca ben verdim şimdide menenjitten çok korkuyorum çok ateş yapiyomus
Aybuke_ Janset2105 kıyamam allahım yasatma yarabbim suan bi düşüyo bi çikiyo çok korkuyrm hasta olur diyece korkuyorm zbınla bırakamıyorm
Aybuke_ Ecelila dr dolven aldırdı dolven ver 3 saat sonra parol ver dedi suan atesi 37.1 benm evim öyle asırı sıcak degil uzun kollu ince pijama takımyla yatrıypdm ama suan atesi oldgu için kısa tayt ve tsmet var üstünüde asla örtmez yatarken hep atıyo bu sefer de hasta olmasından korkuytm sizce iyimi 37.1
Ecelila Aybuke_ şuan çok iyi heyecana kapılma zihinle bırak çıkmasın 38.2 yi görürsen ılık dus kompres yap o ateş inip cıkicak malesef endişe etme 39 u görmüş biri olarak ama suruplarina saatli devam et cnm
Aybuke_ Ecelila ama üşümesin mi ya ozaman da hasta olmasnmi altına pakulu pijama üsttede kısa kollu pamuklu zbın giydrdm çıok terlemişti degstm şimdi üstünü
Ecelila Aybuke_ yok cnm verme muhtemelen cikicaktir zaten o saat aralığında çıkarsa atesi insallah cikmaz tabiki ver ya su asi gunu gelince cok fena strese giriyoruz bitse şu asilar😕