motheroftwochildren bizde 4 buçuk aylıkken özel klinikte yaptırmıştık çok şükür oğlum o anda hiç ağlamadı bile ben çok stres heyecan yaptım gurbette yaşıyorum aileme gidip yaptırmıştım evde tek zor olur diye çok şükür çok yardımcı oldular bir kaç günde toparlandık ama bir hafta boyunca bezine zeytinyağı sürdüm yapışmasın diye doktor öyle önerdi hiç stres yapmayın kolay geçecek inşallah geçmiş olsun tekrardan🥰🥰