motheroftwochildren oğlum 4 ayı dolmak üzereydi sünnet olduğunda, hastaneye giderken yedek bez ve calpol aldım yanımıza emzirdim, hemşire geldiğinde altını çıkarıp battaniyeye sarıp götürdü, çıktığında ilk çişini yaparken çok ağladı yarım tatlı kaşığı calpol verdi hemşire rahatladı, sonra doktor ağrısı olursa 6 saatte bir calpol verirsin demişti ama gerek kalmadı, sanırım 3 gün banyo yaptırmamistik, onun haricinde normal bezi bağlayıp günlük hayatımıza devam ettik, bide 5 gün boyunca bolca terazisinde isimli merhemi sürdük, şimdi 8 aylık olmak üzere iyi ki yaptırdık diyoruz, siz de hiç endişelenmeyin bebisler sandığımızdan daha güçlü çabucak atlatacaktir şimdiden geçmiş olsun