4 aylık bebeğim var bana doğumda ablam geldi ablamlar uyuzmuş bana bulaştı doğum yaptigim hafta pskolejim bozuldu bebeğime 2 aylıkken bulaştı özel hastaneye gittik ilaç yaptırdık bebeğimize de kendi doktoru verdi ben tek kullandım eşim kullanmadı geçmedi sonra çocukta dahil hepimize kullandık geçti tekrar başladı evde artık klorak solumaktan ilaç sürmekten intihar edicem yani evime de kimseyi çağırmiyorum kimseye bulaşmasın diye delircem yani az kaldı😑