Momm33 benim bacaklarım tamamen bitti, bence makine çok önemli, kıl tipi de önemli, kollarım daha az seans gördü ve ince tüyleri olduğu için hala tüylü ama şu an seyreldi ve aldığımda daha geç çıkıyor eskiye nazaran, güneşten karardığı zamanlarda kolları yapmadılar, bacaklar 6 seans gördüyse kollar 3 falandır, yaklaşık 4 yıl olmuştur başlayalı lazere, son bir yıl hiç gitmedim hamilelikten dolayı, ona rağmen bacaklarımı 6 ayda bir falan jiletle alıyorum ki öncesinde epey tüylüydüm. Kendim için yaptığım en iyi yatırımlardan biri diyorum lazer için. Bence yapan yer ve makine önemli, ben çok araştırıp buraya karar vermiştim piyasanın 2 katı ödeme yapmıştım o zamanlar ama çok memnun kaldım. Jelli değil benimkisi, soğuk üfleyen bir makine, alexander diye geçendi sanırım. Bu arada mekan istanbul pendikte, işine yarayacak olanlara ismini de verebilirim. Bir de çevremde pek çok kişi lazerden yandı, bildiğiniz yandılar öyle böyle değil. Benim başıma böyle bir şey gelmedi çok şükür, gittiğim yerin sahibi işinde uzman biri, çalışanları da öyle.