Gulygt 3anneelif buarada buz lazerden kaynaklı olabilir azalmama. Normal yaptırın yani bişey sürdürmeden
serenittyyy EtiPetito bende ilk alexe gittim acıdan öldüm yandı vucudum ama şimdiki gittiğim yer çok konforlu internetede bakabilirsiniz detay için en gelişmiş soğutma teknolojisi var hibritte ve daha ilk seansa gittiğim beri tüylerim bitti çok az çıktığı oluyor ara ara ama almıyorm hiç rahatsız olmuyorum halada gidicem üç seans daha
Seymanur9 Momm33 gebzede perfetto var . Dünyanın en mükemmel lazer yeri. Pahalı ama ilk seans %70 kıl gider iddiaları vaedı ve öyle oluyordu cidden
Arc1993 Momm33 piyasadaki çoğu lazer sistemi sadece uyutuyor.oh bitti diyorsun 1-2 seneye geri çıkıyor. Orijinal değil yani. Bitmeme sebebi de bu. Seansı 700-800 lirayken, tüm vucut 10 seansı 2000e yapan yerlerden süphe edin derim
Arc1993 Momm33 https://www.buzlazer.com/ burda orijinal buz lazer yapan yerler var. Bakabilirsiniz gittiğiniz yer listede var mı?
Volina Momm33 hepsini denedim buz lazer robot x alexandrite güzellik salonu arkadasimindi her fırsatta girdim ama bilemiyorum olmadı yani.
Elifinilki Momm33 Kendi lazerimde de var lazere de gittim gittiğim lazer hiçbir işe yaramadı kendi lazerimle yaptığım terler doğumdan sonra bile çıkmadı
Elifinilki Momm33 benimki farklı bi markaydı iyikide almıştım çalıştığım ilk maaşımla almıştım hatta bilseydim bu kadar iyi olmadığını lazere gitmezdim o kadar para vermezdim kendim yaparken sıkılıyordum falan diye yapmıyordum
ayse_seker Momm33 ben aldım kullansam çok güzel de hamilelikti emzirmeydi bir türlü tam anlamıyla kullanamadım ama çok iyi azalıyor tüyler
Momm33 Derininannesi_ bende anlamış değilim güneşte bile tek tüy yok işte bu lazerciler bizi kandırıyor zamanla azalacak diye diye benim tenim beyaz tüylerim simsiyah değiller onlar biliyolardır hangi makine iyi alıyor demiyolar bitecek diyip duruyor ablam gitti malatyada tek seansta çok memnun görüntülü konuşurken gösterdim şok oldu bu nasıl lazer diyor
Derininannesi_ Momm33 ayy evet ya görümcem de izmir de yaptırmıs bitmiş tek tüy cıkmıyo bana gel burda yaptır dedi cocuk olmasa giderdim valla cihaz önemli yapan yer de önemli
agns Momm33 üst kolunuzda bile kıl varsa demek ki yoğun sizde biraz 6 seansta tüm vücut bitti benim 2 doğuma rağmen çıkmadı ama ben yıllarca jilet yaptım bir nevi lazere hazırladım sarı ya da ince kılı görmüyor bu da bi gerçek