Herkes çok biliyor zaten boşver bi bizim ülkemizde var vallahi bu anneden kopamama anneyi psikolojik olarak yıpratma sonra evleniyorlar yine anneye bağımlı çocuklar oluyorlar, yurt dışında Norveç de Danimarka’da çocuklar 1 yaşı dolmadan başlıyorlar, nolmuş nereleri eksikmiş, 3,5 yaşındaki çocuğa zaten siz verebileceğiniz her şeyi vermişsinizdir şuan artık onun bildiklerini öğrendiklerini gördüklerini paylaşabileceği akranlarına ihtiyacı var, sosyal ortam o kadar önemli ki,
kızım 3 yaşına 3 ay kala başladı kreşe yarım gun gidiyor bende kafa dinliyorum o da eğleniyor oh mis ikimiz de enerji doluyoruz,(şimdi 3,5 yaşında) başlangıçta aman bişey öğrenmese de olur girişken olsun, sosyal olsun, arkadaşlık bilsin paylaşmayı bilsin, hakkını savunmayı bilsin falan diyordum ama çok da güzel öğreniyorlar da eğleniyorlar da emin ol hiç pişman olmayacaksın ❤️❤️