PrensinAnnesi34 Bende çalışmıyorum oglum 23 aylik oyun grubuna götürüyorum. Kime ne ki. Ben çocuğumun eğitimine sosyallesmesine şimdiden yatırım yapmak istiyorum. Halime çok şükür. Hevesinizi kırmayın. 3.5 yaş çok erken bir yas değil ki… Herkesin anneliği kendine,egitim anlayisi,maddi durumu bir degil. Siz böyle uygun görmüşsünüzdür eşinizle karar vermişsiniz konu bitti. Dinleyip insanları moralinizi bozmayın. Psikolog,pedagog,aile danışmanını değil heralde bunu söyleyen kişi. Kulak asmayin. 🌸