Nihalalp kız deli misin 😂 aç olsa ağlar uyanır bir sorunu olsa huzursuz olur bu kadar kafana takma. Bazen bebeğim de yemek yemek istemiyor diyorum ki kendi tercihi aç kalıpta ölecek değil ya diyorum bi nebze kendimi avutuyorum ana yüreği anlıyorum da bırak uyusun sen de uyu. Uyku daha iyi büyümesi gelişmesi için