Merhaba arkadaşlar bebeğim 6ay 15 günlük bu aralar bir şeyi var ama anlayamıyorum.bebegimin bir hemsiresi var Songül hemşire o seviyor çocuğumu aşı yapıyor onda aglamiyor tanımadığı hemşire asi yaptı kıyameti koparttı. Babası tırnaklarını keserken etini kesti farkında olmadan kıyameti koparttı aynı şeyi dün ben yaptım farketmeden etini kestim sesi dahi çıkmadı.Neden böyle adam mı seçiyor bir şey mi var sizce?
İkinci derdim saat 10,13,15,19,21 bu saatlerde hep 20 dakika emziriyorum ama dolu bez alamıyorum 5,6kez ancak çiş yapıyor,her gece 2saatte bir acıkır uyanirdi ama iki gündür kalkmıyor ya ne oluyo bebeğime? Pazartesi randevu aldım doktora götüreceğim ama düşünmekten kafayı yiycem