Aybuusss bizim alacağımızın fiyatı 344€ ydu yani her fiyata var orda olduğu gibi. Sağlık olsun canım hem bir yandan her istedikleri veya istediğimizi almamak iyi diye düşünüyorum. Bazen eşime kızıyorum herşeyi olunca kuracak hayali olmaz diye. Çünkü 1 2 gün oynuyorlar sonra yüzüne bakmıyorlar çocuklar. Halbuki bizler öyle miydik? 1 tane bebeğim vardı ama kıymetliydi benim için, bunlar kıymetini de bilmiyorlar.