Aybuusss yaa benimde gözüm kaldı. Alacaktık fakat yavrum binemeyecek diye almadık. Olduğumuz ülkede genelde yağmurlu havalar, sıcaklı olduğu aylar da biz yokuz Türkiye de oluyoruz genelde. Gözüm gönlüm kaldı o arabada gerçeğini de kendime istiyorum onda da gözüm kalacak galiba😄😄😅😅