Busra2013 Woody yok cnm normalde tv ızletmem kızıma sadece kaldırmamak ıcın denedım zaten dustu dırek ızlemedı bıle normalde yaptıgım bısı degıl ıdrar ıstedı bı ıdrar posetınverdı esım sabah kızın ıdrarını goturck
Woody Busra2013 tamam ama kusuyor ve kilo almıyor demissiniz. Bunu cozmeden gerçekten kolik tanisi konulamaz. Cunku bu sebeple ağlıyor olabilir.
bchsnt Busra2013 size de Allah akıl fikir versin. Yine de insanlık bende kalsın, bebeğinizi doktora götürün kolik değil reflüdur muhtemelen.
Busra2013 bchsnt goturdum sabah kolık oldugu tanısı onceden konuldu zaten refluye gelınce olabılır ama mama yaramadıgını soledır degıstırdı ıdrarıda yarın cıkck
Busra2013 Woody kılo alımı ıyı normalde 2880 dogdu 2 aylıken 5300 oldu bugun gıttım 5250 olmus 50 gr atmıs
Woody Busra2013 kesinlikle ar mama veya bebelac thickener kullanin. Muhtemelen kusmaktan ac kaliyor ve oyuzden huzursuz
Busra2013 Woody hıpp kulanırken ıyıydı kusuodu ama bu kdr cok degıl ama kılo alımı yavastı aptamıle gectık oda yaramamıs baska aptamıl onerdı ıdrarda yarın cıkck
Bebegimm1 Busra2013 telefon tv icin cok cok erken 3 yasina kadar yasak o onu anlamz siz kusmasin diye oyle yapmissiniz ama gazini cikaramadiginiz içinde kusabilir yada reflu olabilir yani uykuda bile kusubilr kusmugunu yutamayabilir.yani cok kusuyorsa ozel mamalar oluyor doktora danisin ondan onerir.sizede gecmis olsun ama telefonu bile ben yaninda konusmazdim kafasina duser eder diye haporlere alirdim.onun kafasi yumşacik boyle durumlarda en yakin hastaneye gitmeniz gerekli kafaya darbeler cok onemli iç kanama bile olabiliyor.ve bebegi uyutmamak gerekli
Deletedmom_73 bchsnt Bu yorumunuzu belki daha naif bir şekilde ifade etseydiniz, size katilabilirdim, ama sert bir şekilde ifade ettiğiniz için, size katılamicam.
bchsnt Deletedmom_73 evet üslubum sert olmuş bu konuda haklısınız ama ihmalkarliga dayanamıyorum çok üzülüyorum bu da benim zaafım. Karışmamam gerek ama okuyunca tutamıyorum iste
elmaliturtam Busra2013 evet telefon çok saçma 2 aylık bebek ne ablar telden ama kafasına düşürmeniz insanlık hali olabilir bu sizi kötü anne yapmaz ama ne olursa olsun tele maruz bırakmayın. Açın burda eski postlara bakın erkenden tel tv ye maruz kalan çocukların annelerinin pişmanlıklarına.
Busra2013 elmaliturtam canım normalde ızlemez kı ızletmem gozlerı ıcın ama kaldırmamak ıcın 2 dk acım dedım belkı kusmaz bole hemen kaldırmayınca dedım acar acmaz kafasına dustu zaten yanı bende ızletmem normalde
Irmakprensesinannesi Busra2013 ufak tefek kazalar illaki oluyor biz nekasar korusakta söyle soyliyim kızım gözümün önünde ben iş yaparken bir anlık benim dalgınlığıma dolayı kendi oturagindan düştü mesela 1 ay önce falan ağladı çok hafif kızardı sonra morardı ama ateş kusma göz kayması hiç bisi yoktu gayet iyi duruyordu Allah a sukur bisi olmadı ama Bn de çok korktum çok ağladım ama ne yzkki bazn olabiliyor anananesine emanet etmiştim bir ara işi. Vardı kızım uyuyordu anananside uyuyor diye hiç odaya girmemiş done done uyuyor dönerken şak diye düşmüş yataktan oluyor yani bunlar Allah meleklerini koruyor 9 ay 14 gunluguz aşırı hiparektif bir kızım var ister istemez bazn dikkatimizden kaçan şeyler olabiliyor yorgunluktan bazn
Busra2013 Irmakprensesinannesi kesınlıkle ama ıste ılk drfa onu acıtacak bısı yaptım ıstemeden o agladı dıe ıcım param parça oldu asıya bıle gırmıom onla canının acıdgını gormemek ıcın ama oldu ınsallah bıdaha boyle kotu olaylar olmaz
Seyma-2436 Elam34 Ne şartı derken abartmayın diğer yorum yazan annenin üslubu hiç hoş değil onu desteklemiyorum. Ama 2 aylık bir bebeğe hangi şartta olursa olsun çizgi film izletilmez 20 aylık oğlum var hem annemlerden hem kvdemlerden uzak şehirdeyiz eşim polis sürekli görevlerde evde tekken ne hastalıklar geçirdim ne uykusuz ne gazlı geceler oğlumun reflüsü vardı tam 9 ay kustu ne halı ne yatak bırakmadı bunu bende benim gibi bir çok annede yaşadı şu şart şurt meselesini dile getirmeyin artık annelik çook çok zor hepimiz yaşıyoruz bu bazı şeylerin savunması olamaz burası iyice bir şeyi yanlış yapıp bunuda bilip iç rahatlatma platformu oldu. Yanlış olanlarda bu yanlış diyelim. Çocuğuma bağırdım vurdum postu açılıyor yok çok üzüldüm çok ağladım diyor millet destek veriyor tv açtım millet destek veriyor böylede olmaz.
Busra2013 Seyma-2436 BEN NORMALDE TV SEYRETMIYORUM kendım 20 yasındayım suan ıgrenc bı hastalıkla ugrasıyorum gozumu actım sadece 2 damka su ıctım kızım uyumuo ve sureklı ayakta altındayım doktora sabah goturdum geldım dıktor hemen kaldırma dedıgı ıcın cıngırakla emzıkle oyalamaya calıstım durmadı baktım tv ızlıo dedım daha yakın acım belkı 2 dk durur sındırır sutu kusmaz çok actıgım gıbı dustu kafasına BU KDR SERT TEPKI VERMESI HIC HOS DEGIL ben kendım 20 yasındayım evet bunu bole bıle cocuk getırdım bundan gocunmuyorum 20 yasında bırının ne gıbı bebek tecrubesı olabılır elımden geldıgıncr canını acıtmamaya calısıyorum bu kdr sert tepkıye gerek yok
elmaliturtam Busra2013 tabi ki öyledir alışmasın diye dedim. Kusması için muhakkak reflü yönünden bakılması için talepte bulunun ilk çocuğum öyle hep kusardı reflü idi ondan biliyorum çok zor bir durum tedavi ile geçiyor ama çok şükür. Geçmiş olsun
Derensk Busra2013 tovbe sen neden iğrenç oluyorsun sacmalama sanki bebeğin hasta diye kapiyami attın çözüm ariyosun kendine haksızlık etme lütfen…..
Irmakprensesinannesi Busra2013 inşallah ama bizlerde insanız bazen yorgunluktan gözümüzden kacabilyor ben genlde asida kan alınırken yanında duruyorum esim bakamıyor panik oluyor Allah evlatlarımıza uzun ömür versin inşallah can sağlığı versin🙏🙏😊