Busra2013 benim anneligime insanlığıma laf edecegine kendine dön bak. Çok hastasın ama bak annen yanındaymis, yardım etmeyecekse niye yanında. Ben tek başıma bebeğime bakıyorum ağır covid bile geçirdim bebeğime bir kere olsun telefon onune koymadım koymam, ki yanımda annem de yoktu . Kendi anneliginizi sorgulayin benimkini değil.