Saliha03 TV ilgisini çeker bu normal bundan korkmayın. Ama baktirmamaya gayret edin. Çünkü çok çabuk alışır küçük bile olsa. 21 aylık bir bebeğim var, şimdiye kadar sadece 1 yaş civarında telefondan şarkı videoları açtım, altını alırken yemek yerken ve diğer durmadığı zamanlarda. Ama buna alıştığını fark edince rahatsız oldum ve kestim izletmeyi. O kadar fark etti ki dikkati algısı konuşması hepsini olumlu yönde etkiledi bırakmak. Bu yüzden kendi naçizane tecrübeme de dayanarak TV öcü diyebilirim :)
Biz de TV ile büyüdük demişsiniz yaşınız kaç bilmiyorum ama 29 yaşındayım ve akıllı telefonu geç cep telefonu bile yoktu ailemin ben doğduğumda. Yeni siyah beyaz ekrandan renkliye geçmişler o yıl sanırım ☺️ yani gün boyu TV açık değildir ve eminim TV ile büyümedim… Bebeklik böyle çocuklukta ise evet çizgi film izlerdim ama bir saati olurdu izlerdim biterdi televizyon kapanirdi. Oyun oyun oyun oynardım. En yakın arkadaşımla piknik yapardım, hayal kurardım, evcilik oynardım hayatım oyundu. Ama malum tablet PC yoktu bizim oyunlar gerçek oyunlardı.
Tüm bunların haricinde diyelim ki TV ile büyüdük peki büyüdük de ne olduk. Hangi üniversiteden mezun olduk, hangi bölümleri kazandık, hangi okulları derece ile bitirdik. Bu mesele çok uzun. Çocukları ekrandan uzak tutmak en temizi 🌸