Saliha03 Gelişim çağındayken televiyona bağımlı etmek, gelişim geriliğine yol açıyor. Uyaran eksikliği, silik otizm deniyor. Bizim zamanımızda televizyonlar farklıydı, biz büyürken hep sokaktaydık vs. Bir de o zamanlar herkes bizim gibi ilgili değildi bence. Belli bir yaştan sonra sınırlı bir şekilde izletebilirsiniz tabi ki ama burada çok post vardır bu konuyla alakalı, hatta otizm değil mercan kazandı diye bir post vardı, arkadaşın adını hatırlayamadım şimdi ama onu okursanız daha net anlayabilirsiniz bence😊