elisamom2022 benim hiç ama hiç yapmadığım şeydir kıyas. Çünkü bebeğim alerjikti üç ay hiç kilo almamıştı. Asla ama asla yapılmaması gereken birşey kendi bebenle başkasınınkine kıyas yapmak hiiic sevmem yapmam yapana da kızarım 🤷🏼♀️ farklı şekillerde emzirmeyi denediniz mi, uçla emzirmey filan 🥺