BarlasMomm Mirage91 tire yogurt hic denk gelmedi etrafimdaki marketlerde. Bakarim ama tekrar sağolun 😊
Sontvbukucu BarlasMomm a 101 birsah sutu ile de yaptım o da güzel oldu. Bence dost süte bir şans daha verin 😂
minnos004 BarlasMomm yaşadığım ülke keçi ülkesi ama müslüman olmadıkları için güvenemiyorum ne kadar temiz sağlıklarına o yüzden marketten alıyorum yüzde 3 buçuk yağlı. 15 lei ye alıyorum. Türkiye ’de 15 tl olmalı
Noname21 BarlasMomm oğlunuzun beslenmesi için ürünlere verdiğiniz paralara acımayın lutfen. Ben 5 kilo sut alıyorum hepimize yapıyorum bayağı gidiyor tavsiye ederim. Ev yapımı yogurttan sonra hazır yogurt çok tatsız geliyor bana